Informacije o možnosti brezplačne oddaje azbestnih odpadkov za izolske občane

Občina Izola in Javno podjetje Komunala Izola obveščata občane, da je bil včeraj objavljen Pravilnik o brezplačnem prevzemu azbestnih odpadkov na območju občine Izola. Pravilnik je začel veljati danes, 1. 4. 2022. Vsebino si lahko ogledate na povezavi:  https://www.izola.si/objava/614465.

Občani morajo pred oddajo azbestnih odpadkov v Zbirnem centru JP Komunala Izola izpolniti obrazec: Evidenca oddanih azbestnih odpadkov in ga v času uradnih ur oddati v glavni pisarni Občine Izola (Sončno nabrežje 8, Izola) ali poslati po e-pošti na naslov: posta.oizola@izola.si

Šele ko prejmejo s strani Občine Izola potrjen obrazec, lahko azbestne odpadke, ki morajo biti ustrezno zaščiteni, odpeljejo v zbirni center. Azbestne odpadke je potrebno v zbirni center odpeljati čimprej, najkasneje pa v 30 dneh od potrditve obrazca. Azbestni odpadki morajo biti položeni na paleto in oviti s folijo. Višina palete skupaj z odpadki ne sme presegati 1 m.

Upravičenec mora v obrazec vpisati tudi okvirno količino azbestnih odpadkov, in ker so azbestne kritine najpogostejši azbestni odpadek, obveščamo občane, da tehta ena plošča kritine približno 18 kg.

Pravilno izpolnjen in potrjen obrazec ter ustrezno zaščiteni azbestni odpadki sta nujna pogoja za uveljavljanje pravice do brezplačne oddaje v zbirni center.

V zbirnem centru bodo odpadke stehtali in upravičencu ali prevozniku izdali kopijo tehtalnega lista, iz katerega sta razvidni količina in vrsta prevzetih azbestnih odpadkov. Prevzem azbestnih odpadkov v zbirnem centru je mogoč od ponedeljka do petka, od 8. do 15. ure.

Verjamemo, da bomo s skupnimi močmi in z nekaj začetniškimi težavami uspeli akcijo uspešno pripeljati do konca ter jo v naslednjih letih še nadgrajevati, dokler ne bomo občina brez azbesta.

Za dodatne informacije pišite na e-naslov: tamara.grbavac@izola.si ali pokličite na tel. št. 05 66 00 202.

Preglej vse novice