Kontrast
Belo na črnem
Velikost pisave

Ponastavi
Zapri

Parkirni abonmaji

Vedno smo zadovoljni, če vam lahko pomagamo. Če potrebujete več informacij nas kontaktirajte.

Vrsta abonmaja

Abonma A1 – stalno prebivališče v Izoli / cena: 30,00 €

  • Območna koda EasyPark: 2437

Abonma A1 je namenjen izključno prebivalcem občine Izola, je vezan na registrsko številko vozila in omogoča parkiranje na plačljivih parkiriščih v skladu s cenikom in režimom parkiranja. Abonma je izdan v elektronski obliki. Upravičenec mora pred izdajo abonmaja upravljavcu predložiti prometno dovoljenje vozila, iz katerega je razvidno, da je lastnik vozila oseba s stalnim prebivališčem v občini Izola oziroma ustrezen dokument, ki izkazuje, da je oseba uporabnik vozila (službeno vozilo, leasing pogodba, itd).

Abonma A2 – ostali 1. 10. – 30. 4. / cena: 40,00 €

  • Območna koda EasyPark: 2439
  • Od 1. 10. do 30. 4.

Abonma A2 je namenjen vsem uporabnikom plačljivih parkirišč, je vezan na registrsko številko vozila in omogoča parkiranje na plačljivih parkiriščih v skladu s cenikom in režimom parkiranja. Abonma je izdan v elektronski obliki.

Abonma A2 je prosto dostopen preko aplikacije EasyPark ali preko sporočila SMS, saj posebna dokazila niso potrebna.

Abonma A2 – ostali 1. 5. – 30. 9. / cena: 60,00 €

  • Območna koda EasyPark: 2439
  • Od 1. 5. do 30. 9.

Abonma A2 je namenjen vsem uporabnikom plačljivih parkirišč, je vezan na registrsko številko vozila in omogoča parkiranje na plačljivih parkiriščih v skladu s cenikom in režimom parkiranja. Abonma je izdan v elektronski obliki.

Abonma A2 je prosto dostopen preko aplikacije EasyPark ali preko sporočila SMS, saj posebna dokazila niso potrebna.

Abonma B1 – stalno prebivališče v Izoli / cena: 10,00 €

  • Območna koda EasyPark: 2440
  • Ne vključuje parkiranja na parkiriščih P1-Lonka in P3-Pošta.

Abonma B1 je namenjen izključno prebivalcem občine Izola, je vezan na registrsko številko vozila in omogoča parkiranje na plačljivih parkiriščih v skladu s cenikom in režimom parkiranja. Abonma je izdan v elektronski obliki. Upravičenec mora pred izdajo abonmaja upravljavcu predložiti prometno dovoljenje vozila, iz katerega je razvidno, da je lastnik vozila oseba s stalnim prebivališčem v občini Izola oziroma ustrezen dokument, ki izkazuje, da je oseba uporabnik vozila (službeno vozilo, leasing pogodba, itd).

Abonma B2 – ostali / Cena: 30,00 €

  • Območna koda EasyPark: 2441

Abonma B2 je namenjen vsem uporabnikom plačljivih parkirišč, je vezan na registrsko številko vozila in omogoča parkiranje na plačljivih parkiriščih v skladu s cenikom in režimom parkiranja. Abonma je izdan v elektronski obliki.

Abonma B2 je prosto dostopen preko aplikacije EasyPark ali preko sporočila SMS, saj posebna dokazila niso potrebna.

Abonma B3 – registriran sobodajalec v Izoli / cena 120,00 €

  • Območna koda EasyPark: 2442

Upravičenec do abonmaja B3 je vsak registriran sobodajalec v občini Izola. Abonma je izdan v elektronski obliki. Upravičenec mora pred izdajo abonmaja upravljavcu predložiti izpis iz AJPES in navesti število abonmajev, ki jih želi kupiti. Po aktivaciji s strani upravljavca, lahko sobodajalec sam v aplikaciji EasyPark zakupi abonma na registrsko številko osebnega vozila gosta. Sobodajalec lahko kadarkoli v aplikaciji spremeni registrsko številko gosta.

Abonma B4 – zaposlitev v Izoli / cena: 15,00 €

  • Območna koda EasyPark: 2443

Abonma B4 je namenjen vsem zaposlenim v občini Izola, je vezan na registrsko številko vozila in omogoča parkiranje na plačljivih parkiriščih v skladu s cenikom in režimom parkiranja. Abonma je izdan v elektronski obliki. Upravičenec mora pred izdajo abonmaja upravljavcu predložiti dokazilo, da je zaposlen v občini Izola ter izkazati, da je lastnik osebnega vozila oziroma predložiti ustrezen dokument, iz katerega je razvidno, da je oseba uporabnik vozila (službeno vozilo, leasing pogodba, itd).

Nakup abonmaja omogoča parkiranje na javnih površinah, ki so za to določene, vendar pa abonma še ne zagotavlja prostega parkirnega mesta.

Pogosta vprašanja

V rubriki Pogosto zastavljena vprašanja najdete osnovne in koristne informacije. Če odgovora na svoje vprašanje ne najdete, nam pišite in z veseljem vam bomo poskusili odgovoriti na zastavljeno vprašanje.

Kako kupim ali podaljšam abonma preko aplikacije EasyPark?

Najprej izberete ustrezno območje (kodo območja najdete na tabli nad blagajno Lonka ali neposredno v aplikaciji EasyPark – tako, da se na zemljevidu v aplikaciji postavite na eno od parkirišč, kjer želite parkirati; v seznamu se prikažejo vse vrste abonmajev). Nato izberete vrsto abonmaja, registrsko številko vozila in izvedete plačilo.

Kje najdem navodila za uporabo aplikacije EasyPark?

Navodila za uporabo aplikacije najdete TUKAJ.

Navodila so prav tako jasno prikazana na obvestilih pri blagajni Lonka, kjer lahko po potrebi pridobite dodatne informacije. Dodatne informacije lahko pridobite tudi osebno s strani osebja na blagajni parkirišča ali v pisarni parkiriščne dejavnosti.

Ali moram po nakupu preko aplikacije ali SMS-a abonma aktivirati?

V primeru nakupa abonmaja, ki vključuje parkirišče Lonka, morate po plačilu abonmaja obvestiti upravljavca parkirišč po telefonu, elektronski pošti ali osebno na blagajni Lonka v času uradnih ur, kjer osebje aktivira oziroma potrdi kartico za dostop prek rampe. Brez te potrditve sistem kartice ne prepozna in prehod ni mogoč, saj fizični dostop (kartica) in elektronski zapis (abonma) nista samodejno povezana. Obvestilo glede aktivacije kartice se prikaže v aplikaciji pred nakupom abonmaja.

Nimam aplikacije EasyPark. Kako lahko kupim abonma?

Nakup abonmaja lahko uredite neposredno pri okencu blagajne Lonka, kjer se hkrati izvede plačilo abonmaja in aktivacija kartice. To je priporočena možnost za vse, ki ne uporabljajo aplikacije EasyPark ali nimajo pametnega telefona.

Kako kupim ali podaljšam abonma preko SMS-a?

Abonma lahko kupite tudi s pošiljanjem SMS sporočila na številko 031 20 90 20.

Vsebina SMS-a mora vsebovati območno kodo EasyPark in registrsko številko vozila (npr. 2441 KPIZ631 za abonma B1, kjer je 2441 območna koda EasyPark, KPIZ631 pa registrska številka vozila. Med kodo in registrsko številko vozila mora biti presledek, registrska številka pa se piše brez presledkov in drugih ločil).

Po uspešno izvedenem plačilu sistem pošlje povratno sporočilo, s katerim potrdi aktivacijo.

Pri nakupu abonmaja, ki vključuje parkirišče Lonka, morate za aktivacijo po plačilu obvestiti upravljavca parkirišč.

Koliko časa je veljaven abonma?

Abonma velja 30 dni od prvega nakupa oziroma 30 dni od poteka obstoječe veljavnosti v primeru podaljšanja.

Abonma mi je potekel v nedeljo in nujno moram zapustiti parkirišče!

Če abonma poteče med vikendom ali prazniki, sistem dostopa preneha delovati ob izteku veljavnosti. V tem primeru lahko ob izhodu pritisnete gumb za pomoč na rampi in se povežete z dežurno službo ali pokličete na dežurno telefonsko številko.

Priporočamo, da abonma podaljšate pravočasno, pred njegovim iztekom, da se izognete morebitnim zapletom. Če se abonma podaljša pred potekom veljavnosti, se nova veljavnost samodejno začne po izteku obstoječe, zato ni nevarnosti dvojnega plačila za isto obdobje.

Kje dobim več informacij o postopku podaljšanja abonmaja?

Postopek podaljšanja abonmaja je jasno opisan in prikazan na naši spletni strani in na obvestilih pri blagajni Lonka, kjer lahko po potrebi pridobite dodatne informacije. Ravno tako lahko dodatne informacije pridobite osebno s strani osebja na blagajni parkirišča ali v pisarni parkiriščne dejavnosti.