Dejavnost zbiranja in odvoza odpadkov se izvaja na celotnem območju občine Izola.
V sistem zbiranja in odvoza odpadkov so vključena vsa gospodinjstva, podjetja, ustanove, negospodarske dejavnosti in obrti na območju občine Izola.
V Komunali Izola ne skrbimo zgolj za zbiranje in odvoz odpadkov. Posebno pozornost namenjamo ločevanju odpadkov že na izvoru. Naš cilj je doseči čim višji delež ločeno zbranih odpadkov, ki jih nato predajamo pooblaščenim prevzemnikom v predelavo.
Delež ločeno zbranih odpadkov iz leta v leto narašča, kar dosegamo z izvajanjem številnih aktivnosti na področju ravnanja z odpadki. V sistem aktivno vključujemo vse posameznike. Z različnimi osveščevalnimi in izobraževalnimi akcijami ter projekti zmanjšujemo nepravilno odlaganje odpadkov v okolje.
Zavedamo se, da je skrb za okolje in spreminjanje ustaljenih navad dolgotrajen proces, zato način zbiranja in odvoza odpadkov sproti prilagajamo ter nadgrajujemo glede na stopnjo ozaveščenosti in informiranosti naših uporabnikov.
Pravilno ravnanje s komunalnimi odpadki
Kontakti službe za ekologijo in ravnanje z odpadki
Telefon
📞 05/ 66 34 971 – fizične osebe
📞 05/ 90 91 320 – pravni subjekti
📞 05/ 66 34 936 – naročila brezplačnega odvoza kosovnih odpadkov ali zelenega reza
Elektronski naslov
Uradne ure za stranke
Ponedeljek, sreda in petek med 8.00 in 10.00 uro ter med 10.30 in 12.00 uro.
Spremembe podatkov
Tukaj najdete navodila, kako hitro in enostavno urediti spremembe pri obračunu ravnanja s komunalnimi odpadki.
Postal sem lastnik nepremičnine v občini Izola. Kako se prijavim v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki?
Za prijavo v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki izpolnite »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«.
Vlogo naj izpolni oseba, ki se bo prijavila kot plačnik in naslovnik računov. Izpolniti jo je potrebno z matičnimi podatki, navesti naslov nepremičnine in številko odjemnega mesta (OM – šestmestna številka iz položnice) ter označiti črko a) Prijava v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki, ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe. Na drugi strani vloge obvezno izpolnite še rubriko Stanovanje (število oseb, površina nepremičnine).
Vlogi je potrebno priložiti še uradni dokument, iz katerega je razvidno lastništvo in identifikacijska oznaka nepremičnine (ID objekta).
Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite osebno, po pošti ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.
Spremenilo se je število oseb v gospodinjstvu. Kako sporočim spremembo?
Za ureditev spremembe števila oseb v gospodinjstvu izpolnite »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«.
Vlogo izpolnite z matičnimi podatki uporabnika, navedite naslov nepremičnine in številko odjemnega mesta (OM – šestmestna številka iz položnice) ter označite črko f) sprememba osnove za obračun, ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe. Na drugi strani vloge je potrebno izpolniti še rubriko Stanovanje (število oseb).
Izpolnjeno vlogo lahko dostavite osebno, po pošti ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.
Položnice bi rad prejemal na drug naslov. Kako to uredim?
Če se je spremenil naslov vašega stalnega prebivališča ali bi radi položnice prejemali na drug naslov, izpolnite »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«.
Vlogo je potrebno izpolniti z matičnimi podatki, navesti naslov nepremičnine in številko odjemnega mesta (OM – šestmestna številka iz položnice).
- Če je prišlo do spremembe stalnega prebivališča, označite črko d) sprememba stalnega naslova / sedeža, ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe.
- V kolikor bi radi spremenili naslov za pošiljanje položnic, označite črko e) položnice pošiljati na naslov: _________.
Izpolnjeno vlogo lahko dostavite osebno, po pošti ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.
V občini Izola izvajam sobodajalstvo. Ali sem to dolžan sporočiti Komunali Izola?
Da, izvajanje sobodajalstva v občini Izola ste dolžni sporočiti in prijaviti Komunali Izola za namen spremenjenega obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki zaradi povečanega nastajanja odpadkov v času izvajanja sobodajalstva.
V skladu z določili Pravilnika o zbiranju in prevozu komunalnih odpadkov na območju občine Izola (Uradne objave Občine Izola, št. 17/2019 in 6/2020) se za sobodajalca storitev obračuna tako, da se določi pavšal glede na razpoložljivo kapaciteto obrata:
- če se sobodajalstvo izvaja na naslovu nosilca sobodajalstva, se za kapaciteto do 4 ležišča dodatno obračuna še 1 oseba k osnovnemu obračunu uporabnika,
- če se sobodajalstvo izvaja na drugi lokaciji (dislocirani enoti nosilca sobodajalstva), se za kapaciteto do 4 ležišča obračun vrši po načinu praznega stanovanja (storitev se obračuna po načinu obračuna za stanovanjsko enoto z upoštevanjem ene osebe),
- za vsaka nadaljnja 4 ležišča se k obračunu doda 1 oseba.
Pavšal za izvajanje sobodajalstva se obračuna le za obdobje izvajanja sobodajalstva, obdobje izvajanja sobodajalstva pa lastnik objekta oziroma nosilec sobodajalstva pisno sporoči izvajalcu.
Obračun se izvede za celoten tekoči mesec, v katerem se dejavnost izvaja.
Sobodajalca, ki je pravna oseba, se obravnava kot poslovni subjekt.
Nepremičnino sem prodal. Kako se odjavim iz sistema za ravnanje s komunalnimi odpadki?
Za odjavo iz sistema ravnanja s komunalnimi odpadki izpolnite »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«.
Izpolniti jo je potrebno z matičnimi podatki, navesti naslov nepremičnine in številko odjemnega mesta (OM – šestmestna številka iz položnice) ter označiti črko b) Odjava iz sistema ravnanja s komunalnimi odpadki, ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe.
Vlogi je potrebno priložiti še dokument, ki dokazuje spremembo lastništva.
Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite osebno, po pošti ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.
Na nepremičnini izvajamo gradbena dela. Kako pridobim spremenjen obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki?
V kolikor v nepremičnini nihče ne živi zaradi izvajanja gradbenih oziroma adaptacijskih del, lahko uveljavljate spremenjen obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki z »Vlogo za spremembo obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki pri prijavi gradnje oziroma adaptacije«.
Vlogo izpolnite z osnovnimi podatki in navedite obdobje (število mesecev), za katero želite uveljavljati omenjeni obračun. Na hrbtni strani vloge so navedena pravila in informacije v zvezi z obračunom, ki jih je pred izpolnitvijo vloge potrebno obvezno prebrati.
Izpolnjeno vlogo nam lahko dostavite osebno, po pošti ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.
Stanovanje bo do nadaljnjega prazno. Ali sem upravičen do mirovanja obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki?
V primeru neuporabe nepremičnine za minimalno dobo 1 leta se lahko odobri mirovanje obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki.
Za mirovanje obračuna zaprosite tako, da izpolnite »Vlogo za mirovanje obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«.
Na hrbtni strani vloge so navedena pravila in informacije v zvezi z mirovanjem obračuna, ki jih je pred izpolnitvijo vloge potrebno obvezno prebrati.
Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite osebno, po pošti ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.
Kaj sem dolžan narediti, če imam odobreno mirovanje obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki?
Po preteku odobrenega obdobja mirovanja obračuna ste obvezani pisno izkazati neuporabo objekta za celotno obdobje mirovanja (1 leto nazaj). Dokazuje se s položnicami elektrike ali vode, s fotografijami v primeru, da je nepremičnina ruševina, ali tako, da uporabnik dovoli terenski ogled nepremičnine komunalnemu nadzorniku ali z dokazili o odklopljeni dobavi elektrike ali vode.
Dokazila lahko dostavite osebno, po pošti ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.
V kolikor želite po preteku mirovanje obračuna podaljšati, morate oddati novo “Vlogo za mirovanje obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki“.
Nepremičnino bomo začeli uporabljati, zato bi radi predčasno prekinili mirovanje obračuna.
Mirovanje obračuna lahko kadar koli predčasno prekinete, vendar vam v tem primeru zaračunamo storitev ravnanja s komunalnimi odpadki za celotno obdobje mirovanja do meseca prekinitve.
V skladu z določili Pravilnika o zbiranju in prevozu komunalnih odpadkov na območju občine Izola (Uradne objave Občine Izola št. 17/2019 in 6/2020) v primeru predčasne prekinitve mirovanja izvajalec uporabniku zaračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki za celotno obdobje mirovanja.
Prav tako izvajalec uporabniku zaračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki za celotno obdobje mirovanja v primeru, da je iz dostavljenih dokazil razvidno, da je bil objekt predmet uporabe (Uradne objave Občine Izola št. 17/2019 in 6/2020).
Prodali smo nepremičnino, ki ji je bilo odobreno mirovanje obračuna. Kaj zdaj?
V kolikor v času odobrenega mirovanja obračuna pride do spremembe lastništva nepremičnine, morate ob odjavi iz sistema ravnanja s komunalnimi odpadki predložiti dokazila o neuporabi nepremičnine le do meseca prodaje nepremičnine.
Dosedanjemu uporabniku se ne zaračuna storitve ravnanja s komunalnimi odpadki za preteklo obdobje odobritve mirovanja, če uporabnik dostavi ustrezna dokazila glede neuporabe nepremičnine in dokumentacijo, ki izkazuje spremembo statusa objekta (Uradne objave Občine Izola št. 17/2019 in 6/2020).
V kolikor uporabnik ne dostavi ustreznih dokazil glede neuporabe nepremičnine, se mu zaračuna storitve ravnanja s komunalnimi odpadki za obdobje odobritve mirovanja do meseca prodaje nepremičnine.
Nepremičnino uporabljam le občasno. Moram kljub temu celo leto plačevati za storitve ravnanja s komunalnimi odpadki?
Da. Redna, začasna in občasna uporaba stanovanja se zračunava po enakem načinu (Uradne objave Občine Izola št. 17/2019 in 6/2020).
V skladu z določili Odloka o ravnanju s komunalnimi odpadki v občini Izola (Uradne objave Občine Izola, št. 4/2018) je povzročitelj odpadkov (uporabnik storitev gospodarske javne službe) vsaka fizična in pravna oseba ali druga organizacija, ki deluje na območju občine Izola, ki je lastnik, najemnik, uporabnik ali upravljavec stanovanjskih, poslovnih ali industrijskih in drugih objektov in prostorov na območju občine ne glede na to ali stalno, začasno ali občasno uporablja te objekte oziroma prostore.
Občasna uporaba nepremičnine (le nekaj dni, tednov ali mesecev na leto) pomeni, da ne izpolnjujete pogojev za mirovanje obračuna.
Kako uredim spremembo plačnika za komunalne storitve v primeru smrti uporabnika, če dedič še ni znan?
V kolikor zapuščinska razprava še ni potekla, je potrebno k »Vlogi za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki« priložiti mrliški list pokojnega uporabnika. V primeru, da je dedičev nepremičnine več, se morajo lastniki med seboj dogovoriti, kdo se bo prijavil v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki.
Spremenila sem svoje ime/priimek. Kako vam to sporočim?
V kolikor je prišlo do spremembe vašega lastnega imena ali priimka, nam to sporočite tako, da izpolnite »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«.
Vlogo izpolni oseba, ki opravlja spremembo osebnega imena. Izpolnite jo z matičnimi podatki, navedite naslov nepremičnine in številko odjemnega mesta (OM – šestmestna številka iz položnice) ter označite črko c) Sprememba imena/priimka, ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe.
Vlogi je potrebno predložiti še kopijo osebnega dokumenta.
Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite osebno, po pošti ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.
Kako prijavim samostojni objekt, če že prejemam položnice za nepremičnino v občini Izola?
V kolikor gre za samostojni objekt brez stanovanjske funkcije in kot lastnik že prejemate položnice za stanovanjsko enoto v Občini Izola, se objekt lahko priključi k obstoječemu rednemu obračunu stanovanjske enote.
Samostojni objekt prijavite z »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«.
Vlogo naj izpolni oseba, ki je prijavljena v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki kot plačnik in naslovnik računov. Izpolniti jo je potrebno z matičnimi podatki, navesti naslov nepremičnine in številko odjemnega mesta (OM – šestmestna številka iz položnice) ter označiti črko h) prijava samostojnega objekta, večjega od 20 m2 (npr. »kažeta«, vikend, gospodarski objekt), ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe. Obkrožite še številko 1) Lastnik že dobiva položnice za stanovanjsko enoto v občini Izola. Na drugi strani vloge obvezno izpolnite rubriko Samostojni objekt (ID nepremičnine, površina nepremičnine).
Vlogi je potrebno priložiti še uradni dokument, iz katerega je razvidno lastništvo in identifikacijska oznaka nepremičnine (ID objekta).
Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite osebno, po pošti ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.
V kolikor je uporabnik stanovanjske enote, h kateri ga želite priključiti, druga oseba, morate priložiti izjavo prijavitelja, da soglaša, da je predmet obravnave vezan na obračun druge osebe, in izjavo nosilca obračuna, da soglaša k priključitvi novega predmeta.
Priključitev samostojnega objekta se obračuna kot dodatek ene osebe.
Kako prijavim samostojni objekt, če ne prejemam položnic za stanovanjsko enoto v občini Izola?
V kolikor niste lastnik stanovanjske enote v občini Izola, samostojni objekt prijavite z »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«.
Vlogo izpolni oseba, ki se bo prijavila v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki kot plačnik in naslovnik računov. Izpolniti jo je potrebno z matičnimi podatki, navesti naslov nepremičnine in označiti črko h) prijava samostojnega objekta, večjega od 20 m2 (npr. »kažeta«, vikend, gospodarski objekt), ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe. Obkrožite še številko 2) Lastnik ne dobiva položnic za stanovanjsko enoto v občini Izola. Na drugi strani vloge izpolnite še rubriko Samostojni objekt (ID nepremičnine, površina nepremičnine).
Vlogi je potrebno priložiti še uradni dokument, iz katerega je razvidno lastništvo in identifikacijska oznaka nepremičnine (ID objekta).
Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite osebno, po pošti ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.
Imamo lasten kompostnik. Ali smo upravičeni do znižanja obračuna storitev za ravnanje z odpadki?
Da, prijava lastnega kompostnika vam omogoča znižanje stroškov komunalnih storitev iz naslova ravnanja z biološkimi odpadki.
Za prijavo lastnega kompostnika izpolnite »Obrazec za evidenco lastnega kompostiranja«.
K izpolnjeni vlogi je potrebno priložiti še fotografijo kompostnika.
Izpolnjeno vlogo nam lahko dostavite osebno, po pošti ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.

