Kontrast
Belo na črnem
Velikost pisave

Ponastavi
Zapri

Zbiranje in odvoz odpadkov

Dejavnost zbiranja in odvoza odpadkov se izvaja na celotnem območju občine Izole.

V sistem zbiranja in odvoza odpadkov so vključena vsa gospodinjstva, podjetja, ustanove, negospodarske dejavnosti in obrti na območju občine Izola.

V Komunali Izola ne skrbimo zgolj za zbiranje in odvoz odpadkov. Posebno pozornost namenjamo ločevanju odpadkov že na izvoru. Naš cilj je doseči čim višji delež ločeno zbranih odpadkov, ki jih nato predajamo pooblaščenim prevzemnikom v predelavo.

Delež ločeno zbranih odpadkov iz leta v leto narašča, kar dosegamo z izvajanjem številnih aktivnosti na področju ravnanja z odpadki. V sistem aktivno vključujemo vse posameznike. Z različnimi osveščevalnimi in izobraževalnimi akcijami ter projekti zmanjšujemo nepravilno odlaganje odpadkov v okolje.

Zavedamo se, da je skrb za okolje in spreminjanje ustaljenih navad dolgotrajen proces, zato način zbiranja in odvoza odpadkov sproti prilagajamo ter nadgrajujemo glede na stopnjo ozaveščenosti in informiranosti naših uporabnikov.

Pravilno ravnanje s komunalnimi odpadki

Kontakti službe za ekologijo in ravnanje z odpadki

Telefon

05/ 66 34 971 – fizične osebe

05/ 90 91 320 – pravni subjekti

05/ 66 34 936 – naročila brezplačnega odvoza kosovnih odpadkov ali zelenega reza

Elektronski naslov

Uradne ure za stranke

Ponedeljek, sreda in petek med 8.00 in 10.00 uro ter med 10.30 in 12.00 uro.

Spremembe podatkov

Tukaj najdete navodila, kako hitro in enostavno urediti spremembe pri obračunu ravnanja s komunalnimi odpadki.

Postal sem lastnik nepremičnine v Izoli. Kako se prijavim v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki?

Za prijavo v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki izpolnite »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«. Vloga je dostopna na naši spletni strani pod rubriko Vloge in obrazci – Zbiranje in odvoz odpadkov.

Vlogo naj izpolni oseba, ki se bo prijavila v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki kot plačnik in naslovnik računov. Izpolniti jo je potrebno z matičnimi podatki, navesti naslov nepremičnine in številko odjemnega mesta (OM – šestmestna številka iz položnice) ter označiti črko a) Prijava v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki, ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe. Na drugi strani vloge je potrebno izpolniti še rubriko Stanovanje (število oseb, površina nepremičnine).

Vlogi je potrebno priložiti še uradni dokument, iz katerega je razvidno lastništvo in identifikacijska oznaka nepremičnine (ID objekta).

Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite osebno, po pošti ali ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.

Spremenilo se je število oseb v gospodinjstvu. Kako sporočim spremembo?

Za ureditev spremembe števila oseb v gospodinjstvu izpolnite »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«. Vloga je dostopna na naši spletni strani pod rubriko Vloge in obrazci – Zbiranje in odvoz odpadkov.

Vlogo izpolnite z matičnimi podatki uporabnika, navedite naslov nepremičnine in številko odjemnega mesta (OM – šestmestna številka iz položnice) ter označite črko f) sprememba osnove za obračun, ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe. Na drugi strani vloge je potrebno izpolniti še rubriko Stanovanje (število oseb).

Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite osebno, po pošti ali ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.

V občini Izola izvajam sobodajalstvo. Ali sem to dolžan sporočiti Komunali Izola?

Da, izvajanje sobodajalstva v občini Izola ste dolžni sporočiti in prijaviti Komunali Izola za namen spremenjenega obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki zaradi povečanega nastajanja odpadkov v času izvajanja sobodajalstva.

V skladu z določili Pravilnika o zbiranju in prevozu komunalnih odpadkov na območju občine Izola (Uradne objave Občine Izola, št. 17/2019 in 6/2020) se za sobodajalca storitev obračuna tako, da se določi pavšal glede na razpoložljivo kapaciteto obrata:

• če se sobodajalstvo izvaja na naslovu nosilca sobodajalstva, se za kapaciteto do 4 osebe dodatno obračuna še 1 oseba k osnovnemu obračunu uporabnika,

• če se sobodajalstvo izvaja na drugi lokaciji (dislocirani enoti nosilca sobodajalstva), se za kapaciteto do 4 osebe obračun vrši po načinu praznega stanovanja (storitev se obračuna po načinu obračuna za stanovanjsko enoto z upoštevanjem ene osebe),

• za kapaciteto obrata se za vsake nadaljnje 4 osebe doda 1 oseba k obračunu,

• pavšal za izvajanje sobodajalstva se obračuna za obdobje izvajanja sobodajalstva,

• obdobje izvajanja sobodajalstva lastnik objekta oziroma nosilec sobodajalstva pisno sporoči izvajalcu,

• obračun se izvede za celoten tekoči mesec, v katerem se dejavnost izvaja,

• sobodajalca, ki je pravna oseba, se obravnava kot poslovni subjekt.

Položnice bi rad prejemal na drug naslov. Kako to uredim?

Če se je spremenil naslov vašega stalnega prebivališča ali bi radi položnice prejemali na drug naslov, izpolnite »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«. Vloga je dostopna na naši spletni strani pod rubriko Vloge in obrazci – Zbiranje in odvoz odpadkov.

Vlogo je potrebno izpolniti z matičnimi podatki, navesti naslov nepremičnine in številko odjemnega mesta (OM – šestmestna številka iz položnice).

Če je prišlo do spremembe stalnega prebivališča, označite črko sprememba stalnega naslova / sedeža: _______, ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe.

V kolikor bi radi spremenili naslov za pošiljanje položnic, označite črko e) položnice pošiljati na naslov:______, ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe.

Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite po navadni ali elektronski pošti: odvozi@komunala-izola.si.

Nepremičnino sem prodal. Kako se odjavim iz sistema za ravnanje s komunalnimi odpadki?

Za odjavo iz sistema ravnanja s komunalnimi odpadki izpolnite »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«. Vloga je dostopna na naši spletni strani pod rubriko Vloge in obrazci – Zbiranje in odvoz odpadkov.

Izpolniti jo je potrebno z matičnimi podatki, navesti naslov nepremičnine in številko odjemnega mesta (OM šestmestna številka iz položnice) ter označiti črko b) Odjava iz sistema ravnanja s komunalnimi odpadki, ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe.

Zraven je potrebno priložiti še dokument, ki dokazuje spremembo lastništva.

Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite po navadni ali elektronski pošti: odvozi@komunala-izola.si.

Na nepremičnini izvajamo gradbena dela. Kako pridobim spremenjen obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki?

V kolikor v nepremičnini nihče ne živi zaradi izvajanja gradbenih del, lahko uveljavljate spremenjen obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki, tako da izpolnite »Vlogo za spremembo obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki pri prijavi gradnje oziroma adaptacije«. Vloga je dostopna na naši spletni strani pod rubriko Vloge in obrazci – Zbiranje in odvoz odpadkov.

 Vlogo izpolnite z osnovnimi podatki in navedite obdobje (število mesecev), za katero želite uveljavljati omenjeni obračun. Na hrbtni strani vloge so navedena pravila in informacije v zvezi z obračunom, ki jih je pred izpolnitvijo vloge potrebno obvezno prebrati.

Stanovanje bo do nadaljnjega prazno. Kako uredim mirovanje obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki?

V primeru neuporabe nepremičnine za minimalno dobo 1 leta se lahko odobri mirovanje obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki.

Za mirovanje obračuna zaprosite tako, da izpolnite »Vlogo za mirovanje obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«, ki jo najdete na naši spletni strani pod rubriko Vloge in obrazci – Zbiranje in odvoz odpadkov.

Na hrbtni strani vloge so navedena pravila in informacije v zvezi z mirovanjem obračuna, ki jih je pred izpolnitvijo vloge potrebno obvezno prebrati.

Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite osebno, po pošti ali ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.

Kaj sem dolžan narediti, če imam odobreno mirovanje obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki?

Po preteku odobrenega obdobja mirovanja obračuna ste obvezani pisno izkazati neuporabo objekta za celotno obdobje mirovanja (1 leto nazaj). Dokazuje se s položnicami elektrike ali vode, s fotografijami v primeru, da je nepremičnina ruševina, ali tako, da uporabnik dovoli terenski ogled nepremičnine komunalnemu nadzorniku ali z dokazili o odklopljeni dobavi elektrike ali vode.

V kolikor želite podaljšati mirovanje obračuna, je potrebno izpolniti novo “Vlogo za mirovanje obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki", ki je dostopna na naši spletni strani pod rubriko Vloge in obrazci – Zbiranje in odvoz odpadkov.

Nepremičnino bomo začeli uporabljati, zato bi radi prekinili mirovanje obračuna.

V skladu z določili Pravilnika o zbiranju in prevozu komunalnih odpadkov na območju občine Izola (Uradne objave Občine Izola št. 17/2019 in 6/2020) v primeru predčasne prekinitve mirovanja izvajalec uporabniku zaračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki za celotno obdobje mirovanja.

Prav tako izvajalec uporabniku zaračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki za celotno obdobje mirovanja v primeru, da je iz dostavljenih dokazil razvidno, da je bil objekt predmet uporabe (Uradne objave Občine Izola št. 17/2019 in 6/2020).

Prodal sem nepremičnino, ki ji je bilo odobreno mirovanje obračuna. Kaj zdaj?

V kolikor v času odobrenega mirovanja obračuna pride do spremembe lastništva nepremičnine, morate ob odjavi iz sistema ravnanja s komunalnimi odpadki predložiti dokazila o neuporabi nepremičnine le do dneva prodaje nepremičnine.

Dosedanjemu uporabniku se ne zaračuna storitve ravnanja s komunalnimi odpadki za preteklo obdobje odobritve mirovanja, če uporabnik dostavi dokumentacijo ter ustrezna dokazila glede neuporabe nepremičnine, ki izkazuje spremembo statusa objekta (Uradne objave Občine Izola št. 17/2019 in 6/2020).

Nepremičnino uporabljam le v poletnih mesecih. Moram kljub temu celo leto plačevati za storitve ravnanja s komunalnimi odpadki?

Redna, začasna in občasna uporaba stanovanja se zračunava po enakem načinu (Uradne objave Občine Izola št. 17/2019 in 6/2020).

V skladu z določili Odloka o ravnanju s komunalnimi odpadki v občini Izola (Uradne objave Občine Izola, št. 4/2018) je povzročitelj odpadkov (uporabnik storitev gospodarske javne službe) vsaka fizična in pravna oseba ali druga organizacija, ki deluje na območju občine Izola, ki je lastnik, najemnik, uporabnik ali upravljavec stanovanjskih, poslovnih ali industrijskih in drugih objektov in prostorov na območju občine ne glede na to ali stalno, začasno ali občasno uporablja te objekte oziroma prostore.

Občasna uporaba nepremičnine (le nekaj dni, tednov ali mesecev na leto) pomeni, da ne izpolnjujete pogojev za mirovanje obračuna.

Kako uredim spremembo plačnika za komunalne storitve v primeru smrti uporabnika, če dedič še ni znan?

V kolikor zapuščinska razprava še ni potekla, je potrebno k »Vlogi za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«  priložiti mrliški list pokojnega uporabnika. V primeru, da je dedičev nepremičnine več, se morajo lastniki med seboj dogovoriti, kdo se bo prijavil v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki.

Spremenil sem svoje ime/priimek. Kako vam to sporočim?

V kolikor je prišlo do spremembe vašega lastnega imena ali priimka, nam to sporočite tako, da izpolnite »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«. Vloga je dostopna na naši spletni strani pod rubriko Vloge in obrazci – Zbiranje in odvoz odpadkov.

Vlogo naj izpolni oseba, ki opravlja spremembo osebnega imena. Izpolnite jo z matičnimi podatki, navedite naslov nepremičnine in številko odjemnega mesta (OM – šestmestna številka iz položnice) ter označite črko c) Sprememba imena/priimka, ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe. Vlogi je potrebno predložiti še kopijo osebnega dokumenta.

Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite po navadni ali elektronski pošti: odvozi@komunala-izola.si.

Kako prijavim samostojni objekt, če že prejemam položnice za nepremičnino v občini Izola?

V kolikor gre za samostojni objekt brez stanovanjske funkcije in kot lastnik že prejemate položnice za stanovanjsko enoto v Občini Izola, se objekt lahko priključi k obstoječemu rednemu obračunu stanovanjske enote.

Samostojni objekt prijavite z »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«. Vloga je dostopna na naši spletni strani pod rubriko Vloge in obrazci – Zbiranje in odvoz odpadkov.

Vlogo naj izpolni oseba, ki je prijavljena v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki kot plačnik in naslovnik računov. Izpolniti jo je potrebno z matičnimi podatki, navesti naslov nepremičnine in številko odjemnega mesta (OM – šestmestna številka iz položnice) ter označiti črko h) prijava samostojnega objekta, večjega od 20 m2 (npr. »kažeta«, vikend, gospodarski objekt), ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe. Obkrožite še številko 1) Lastnik že dobiva položnice za stanovanjsko enoto v občini Izola. Na drugi strani vloge je potrebno izpolniti še rubriko Samostojni objekt (ID nepremičnine, površina nepremičnine).

Vlogi je potrebno priložiti še uradni dokument, iz katerega je razvidno lastništvo in identifikacijska oznaka nepremičnine (ID objekta).

Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite osebno, po pošti ali ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.

V kolikor je uporabnik stanovanjske enote, h kateri ga želite priključiti, druga oseba, morate priložiti izjavo prijavitelja, da soglaša, da je predmet obravnave vezan na obračun druge osebe, in izjavo nosilca obračuna, da soglaša k priključitvi novega predmeta.

Priključitev samostojnega objekta se obračuna kot dodatek ene osebe.

Kako prijavim samostojni objekt, če ne prejemam položnic za stanovanjsko enoto v občini Izola?

V kolikor niste lastnik stanovanjske enote v občini Izola, samostojni objekt prijavite z »Vlogo za spremembo podatkov za obračun storitev ravnanja s komunalnimi odpadki«. Vloga je dostopna na naši spletni strani pod rubriko Vloge in obrazci – Zbiranje in odvoz odpadkov.

Vlogo naj izpolni oseba, ki se bo prijavila v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki kot plačnik in naslovnik računov. Izpolniti jo je potrebno z matičnimi podatki, navesti naslov nepremičnine in  označiti črko h) prijava samostojnega objekta, večjega od 20 m2 (npr. »kažeta«, vikend, gospodarski objekt), ki se nahaja pod rubriko Namen spremembe. Obkrožite še številko 2) Lastnik ne dobiva položnic za stanovanjsko enoto v občini Izola. Na drugi strani vloge je potrebno izpolniti še rubriko Samostojni objekt (ID nepremičnine, površina nepremičnine).

Vlogi je potrebno priložiti še uradni dokument, iz katerega je razvidno lastništvo in identifikacijska oznaka nepremičnine (ID objekta).

Zgoraj navedeno dokumentacijo nam lahko dostavite osebno, po pošti ali ali e-pošti: odvozi@komunala-izola.si.

Imamo lasten kompostnik. Ali smo upravičeni do znižanja obračuna storitev za ravnanje z odpadki?

Prijava lastnega kompostnika ali kompostne jame vam omogoča znižanje stroškov komunalnih storitev iz naslova ravnanja z biološkimi odpadki.

Za prijavo lastnega kompostnika ali kompostne jame izpolnite »Obrazec za evidenco lastnega kompostiranja«. Vloga je dostopna na naši spletni strani pod rubriko Vloge in obrazci – Zbiranje in odvoz odpadkov.

Zgoraj navedeno vlogo nam lahko dostavite po navadni ali elektronski pošti: odvozi@komunala-izola.si.